sobota, 13 września 2014

To tak na początek.

Witam wszystkich na moim blogu na blogspocie. W sumie zaczynam tutaj blogowanie, nie wiem jeszcze jak to będzie wszystko wyglądało w każdym razie. Oprócz tego bloga jestem jednym z administratorów bloga http://lozyska-liniowe.com.pl. Na wordpresie bardziej się znam, a tutaj dopiero zaczynam swoją przygodę i w sumie ten blog ma być dodatkiem do profilu google+ który właśnie będzie tworzony.

Tak więc krótko o mnie. Naprawdę krótko.


Interesują mnie różne rzeczy. Zajmuje się zawodowo łożyskami liniowymi, prowadnicami szynowymi i dlatego tez powstał ten blog, o którym mówię powyżej. Oprócz tego interesują mnie samochody, ogólnie mechanika. Polityki nie lubię bo to, co tam się wyrabia przyprawia o gęsią skórkę. Nic z czasem jak przyjdzie mi coś do głowy to to napisze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz